واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان محلات
4444- 125
دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, :: 21:4 :: نويسنده : آتش نشانی محلات

 

ه گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، در پی گرفتار شدن 6 نفر در کابین آسانسور در پی تماس شهروندان باشماره 125  در ساعت 20:29 ایستگاه مرکزی را به خیابان انقلاب جنب بنیاد شعید اعزام کرد

 

مهدی یوسفی نیروی اعظامی به محل حادثه گفت:در محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه 2واحدی مسکونی دیده می شد که  بلافاصله با قطع برق آسانسور و اجرای ایمن سازی های اولیه با احتیاط کامل کابین آسانسور را در طبقه سوم تراز کرده و فرد محبوس شده داخل کابین آسانسور را بیرون آوردیم وبه نگرانی های وی پایان دادیم و با ایمن سازی آسانسور و ارائه تذکرات ایمنی مبنی بر حضور سرویس کارآسانسور جهت برطرف کردن نقص موجود به عملیات خودپایان دادیم.

 

به گزارش  پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 15:30 به سامانه 125 اطلاع داده شد که آتش نشانان ایستگاه 2رابه محل حادثه میدان امام علی ساختمانهای مهر اعزام  کرد.

 

فر هاد آرانی نیرویی( آتش نشانان)در این باره گفت: در هنگام رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه،که  یک ساختمان 5طبقه بودکه در طبقات یک ودو  زن34ساله و بچه 6 ساله درون کابین آسانسور محبوس شده بود

 

وی ادامه داد:با کلید مخصوص اسانسور را در طبقه اول تراز کرده که به علت خراب بودن قفل درب آسانسور 40دقیقه طول کشید نسبت خارج کردن افراد از داخل کابین آسانسور و  این شهروندان را نجات داده و به نگرانی های آنها  پایان دادیم  

 

با ایمن سازی آسانسور و ارائه تذکرات ایمنی مبنی بر حضور سرویس کارآسانسور جهت برطرف کردن نقص موجود به عملیات خودپایان دادیم.

 

جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 23:44 :: نويسنده : آتش نشانی محلات

به گزارش  پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 9:43به سامانه 125 اطلاع داده شد که آتش نشانان محلات،  ایستگاه 2رابه محل حادثه در خیابان آ یت الله مقد سی ربرو ی  حوزه علمیه اعزام  کرد.
 امیر عباس حبیبی  (فرمانده آتش نشانان)در این باره گفت: در هنگام رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه، یک ساختمان 5طبقه بود  که در طبقات یک مرد 42ساله درون کابین آسانسور محبوس شده بود

وی ادامه داد:با کلید مخصوص اسانسور را در طبقه اول تراز کرده و با باز نمودن درب آن، این شهروند میانسال را نجات داده و به نگرانی وی پایان دادیم  

  با ایمن سازی آسانسور و ارائه تذکرات ایمنی مبنی بر حضور سرویسکارآسانسور جهت برطرف کردن نقص موجود به عملیات خودپایان دادیم.

                                                                                                                      به نام خدا

 


به گزارش  پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 13:06به سامانه 125 اطلاع داده شد که آتش نشانان محلات،  ایستگاه 2رابه محل حادثه در خیابان آ یت الله مقد سی جنب حوزه علمیه اعزام  کرد.
  

هاشم هرسنی   (فرمانده آتش نشانان)در این باره گفت: در هنگام رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه، یک ساختمان 5طبقه تک واحدی دیده می شد که در طبقات یک مرد 55ساله درون کابین آسانسور محبوس شدهو دچار اضطراب و نگرانی زیادی شده بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان با قطع جریان برق از تابلو برق آسانسور و آزاد کردنترمزهای آسانسور به صورت دستی آسانسور را در طبقه اول تراز کرده و با باز نمودن درب آن، این شهروند میانسال را نجات داده و به نگرانی وی پایان دادند.
    آتش نشانان با ایمن سازی آسانسور و ارائه تذکرات ایمنی مبنیبر حضور سرویسکارآسانسور جهت برطرف کردن نقص موجود به عملیات خودپایان دادند.
کارشناسان آتش نشانی همواره به شهروندان عزیز توصیه می کنند: همواره در کابین آسانسور اکسیژن کافی برای تنفس وجود دارد، بنابراین چنانچه به هر دلیل درون کابین آسانسور محبوس شده و قادربه خارج شدن نبودید، اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و با حفظخونسردی و آرامش در ابتدا همسایگان را از محبوس شدن خود مطلع و قبل ازهر گونه اقدامی با شماره تماس 125 آتش نشانی تماس حاصل نمایید.

صفحه قبل 1 صفحه بعد
پ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 198
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 32814
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی